c

Warsztaty i prezentacje

Co roku organizujemy wydarzenia specjalnie dopasowane do potrzeb studentów. Ważne jest dla nas, aby odpowiadać na ich sugestie.

Chcesz, aby któryś z Warsztatów odbył się na Twojej uczelni?
Masz pomysł na nowy warsztat?
Skontaktuj sie z naszym Ambasadorem

Wydarzenia dla studentów uczelni technicznych:

  • Nie taki rekruter straszny, czyli jak pisać CV- warsztat, podczas którego studenci spotykają się z przedstawicielem HR Skanska, który udziela im wskazówek jak powinno wyglądać dobre CV.
  • Prezentacje Inżynierskie – wydarzenia, podczas których nasi pracownicy opowiadają studentom o projektach firmy.
  • Spotkanie z kierownikiem budowy – czyli spotkanie, podczas którego studenci mogą poznać pracę Kierownika Budowy, jej specyfikę i zapytać o wszystko to, co wydaje im się interesujące.
  • Gra „Wciel się w rolę Menadżera Projektu” - gra interaktywna rozwijająca umiejętności zarządzania i kierowania projektem
  • Spotkanie przy kawie – czyli warsztat o tym jak zostać liderem, jakie cechy powinien mieć dobry przywódca

Wydarzenia dla studentów kierunków ekonomicznych, finansowych, humanistycznych:

  • Efektywność operacyjna w zarządzaniu projektem - czyli o planowaniu, optymalizowaniu procesów i badaniu ich efektywności
  • Myśl jak innowator - warsztat o tym jak generować kreatywne pomysły, rozwiazania, a także jak je zastosować w praktyce
  • Sustainable Development - o Zielonym Budownictwie jako najprężniej rozwijającym się sektorze ekonomii
  • Project Management a Strategia i Kultura Firmy. Czy można i czy warto to łączyć ….? -  spotkanie z Waldemarem Olbrykiem, Dyrektorem Zarządzającym Funkcjami Wsparcia w Skanska Polska
  • Różnorodność portfela projektowego w firmie budowlanej (w ramach PM-days SGH) - o wachlarzu różnych projektów realizowanych w firmie budowlanej i o stylach zachowania oraz komunikacji pracowników
  • Gra „Wciel się w rolę Menadżera Projektu” - gra interaktywna rozwijająca umiejętności zarządzania i kierowania projektem
  • Co łączy kask ze szpilkami? Warsztat kreatywoności - od kreatywnych skojarzeń po budowanie nazwy i marki firmy 
  • Employer Branding - moda czy konieczność, czyli jak budować wizerunek atrakcyjnego pracodawcy? - warsztat o tym czym jest Employer Branding, dlaczego warto w niego inwestować i jak się tworzy strategie EB
  • Czy w sytuacji ekstremalnej masz większe szanse przetrwać sam czy w grupie? - gra symulacyjna polegająca na wspólnym rozwiązywaniu problemów w grupie
  • W takim biurze chce się pracować - czyli o budowaniu przewagi konkurencyjnej w sektorze Real Estate poprzez wdrażanie innowacyjnych rozwiązań                   
Ostatnia aktualizacja: 2017-09-12