c

Modernizacja linii kolejowej E-30 na odcinku Węgliniec-Legnica

  • Linia kolejowa E-30 Wegliniec-Legnica
  • Linia kolejowa E-30 Wegliniec-Legnica
  • Linia kolejowa E-30 Wegliniec-Legnica

Dzięki wykonanej przez nas modernizacji systemów sterowania ruchem kolejowym i systemów telekomunikacji, pociągi będą teraz mogły jeździć z prędkością do 160km/h.
XIX-wieczne dźwignie mechaniczno-ręczne oraz XX-wieczne urządzenia elektromechaniczne i przekaźnikowe zastąpiliśmy najnowocześniejszym systemem komputerowym.
Ważnym elementem zrealizowanego przez nas projektu jest Lokalne Centrum Sterowania w Bolesławcu, w którym zastosowaliśmy pulpit sterowniczy najnowszej technologii. Prace na projekcie objęły m.in. budowę czterech nowych nastawni kolejowych oraz przebudowę urządzeń sterowania ruchem kolejowym na pięciu stacjach.
Na przejazdach kat. „A” oraz na przejściu dla podróżnych zabudowaliśmy nowe urządzenia przejazdowe z zastosowaniem kamer użytkowych do obserwacji i zdalnej obsługi, na przejazdach kat. „B” zabudowaliśmy urządzenia Samoczynnej Sygnalizacji Przejazdowej. W ramach kontraktu zrealizowaliśmy również nowoczesną światłowodową sieć transmisyjną z cyfrowymi centralami telefonicznymi.

Czego szukasz?

Pasujące