Jesteś tutaj

Skanska in Poland

Tutaj znajdziesz naszą aktualną ofertę, informacje o firmie oraz oferty pracy.

Ta strona jest również dostępna w języku:

Zamknij
Skanska in Poland
    Go to start page

    Najczęściej zadawane pytania

     
    1. Nie pamiętam mojego hasła »
    2. Moje konto zostało zablokowane »
    3. Nie potrafię załączyć CV »
    4. W trakcie aplikowania pojawił się błąd systemu »
    5. Czy mogę wprowadzić zmiany w CV które jest już w bazie? »
    6. Czy mogę wysłać swoją aplikację nawet, jeżeli nie ma oferty która mnie interesuje? »
    7. Czy jest możliwość otrzymywania informacji o aktualnych ofertach pracy na maila? »
    8. Czy mogę dokończyć proces aplikowania w innym terminie? »
    9. Jak mogę się skontaktować z zespołem rekrutacji? »
    10. Czy muszę jeszcze raz aplikować, jeżleli pojawiła się bardzo podobna oferta? »
    11. Czy mogę załączyć dodatkowe pliki, jak: rekomendacje, skany uprawnień, list motywacyjny. »
    12. Mam osobę, która mnie poleca – gdzie mogę to zaznaczyć? »
    13. Czy skontaktują się Państwo ze mną bez względu na wynik rekrutacji? »

     

     


     

    1. Nie pamiętam mojego hasła.

    Jeżeli nie pamiętasz hasła/loginu do naszego systemu, skontaktuj się z naszym rekruterem przez formularz aplikacyjny, który znajdziesz tutaj. Pomożemy Ci odblokować Twoje konto, a wówczas będzie można stworzyć nowe hasło dostępu.
    Ważne, aby zapamiętać swoje hasło i login, gdyż są to informacje potrzebne każdorazowo przy logowaniu się do naszego systemu.

    Powrót »

    2. Moje konto zostało zablokowane.

    Jeżeli nie możesz się zalogować do systemu, skontaktuj się z naszym rekruterem przez formularz aplikacyjny, który znajdziesz tutaj. Pomożemy Ci odblokować Twoje konto, wówczas będzie można stworzyć nowe hasło dostępu.

    Powrót »

    3. Nie potrafię załączyć CV.

    Aplikując na konkretną ofertę pracy każdorazowo trzeba załączyć swoje aktualne CV. Jeżeli system nie pozwala załadować załącznika, sprawdź czy nie przekracza on limitowanego rozmiaru pliku – max. 512 Kb.
    Jeżeli rozmiar pliku jest odpowiedni i pojawia się błąd w systemie wyloguj się i zamknij okno przeglądarki internetowej. Następnie spróbuj ponownie się zalogować i załadować dokument. Jeśli ta próba zakończy sie niepowodzeniem, skontaktuj się przez formularz aplikacyjny z naszym rekruterem klikając tutaj.

    Powrót »

    4. W trakcie aplikowania pojawił się błąd systemu.

    Jeżeli podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego pojawią się problemy i system się zamknie, prosimy o ponowne zalogowanie się.  Ważne, aby po wypełnieniu danej sekcji za każdym razem zapisać swoje odpowiedzi. Wówczas, po ponownym zalogowaniu się można kontynuować wypełnianie formularza bez obawy o utratę danych.

    Powrót »

    5. Czy mogę wprowadzić zmiany w CV, które jest już w bazie?

    Oczywiście. Do aplikacji można wrócić w każdym momencie. Zachęcamy do aktualizacji swojego CV.

    Powrót »

    6. Czy mogę wysłać swoją aplikację, nawet jeżeli nie ma oferty która mnie interesuje?

    Oczywiście. Zachęcamy do założenia swojego profilu w naszym systemie rekrutacyjnym. Wskazówki, jak to zrobić można znaleźć w Instrukcji.

    Powrót »

    7. Czy jest możliwość otrzymywania na adres e-mailowy informacji o aktualnych ofertach pracy?

    Jak najbardziej. Przy wypełnianiu swojego profilu należy zaznaczyć taką opcję, w edycji "Korespondencji". Wówczas będziemy Cię mailowo informować o ofertach odpowiadających Twojemu doświadczeniu.

    Powrót »

    8. Czy mogę dokończyć proces aplikowania w innym terminie?

    Oczywiście. Do aplikacji można wrócić w każdym momencie. Ważne, aby każdorazowo po wypełnieniu sekcji zapisać swoje odpowiedzi. Wówczas po ponownym zalogowaniu się, można kontynuować wypełnianie formularza bez obawy o utratę danych.

    Powrót »

    9. Jak mogę się skontaktować z zespołem rekrutacji?

    Z naszymi rekruterami możesz skontaktować się przez formularz aplikacyjny. Jeżeli pojawią się dodatkowe pytania możesz wyszukać odpowiednią osobę przez kontakty na naszej stronie internetowej klikając tutaj.

    Powrót »

    10. Czy muszę jeszcze raz aplikować, jeżleli pojawiła się bardzo podobna oferta?

    Tak, najlepiej wysłać jeszcze raz aplikację na kolejną ofertę. Będzie to informacja dla naszych rekruterów, że jesteś nadal zainteresowany/-a pracą w Skanska.

    Powrót »

    11. Czy mogę załączyć dodatkowe dokumenty, jak: rekomendacje, skany uprawnień, list motywacyjny.

    Jak najbardziej. Pamiętaj jednak pamiętać, że rozmiar każdego pliku nie może przekroczyć rozmiaru 512 Kb.

    Powrót »

    12. Mam osobę, która mnie poleca. Gdzie mogę to zaznaczyć?

    Bardzo prosimy o zaznaczenie tego faktu na początku aplikowania Źródło: polecenie przez pracownika. Na tym etapie nie ma możliwości podania nazwiska osoby polecającej. Zawsze jednak można zaproponować osobie polecającej (pracownikowi Skanska) zgłoszenie Twojej kandydatury przez wewnętrzny program Poleć do Skanska.

    Powrót »

    13. Czy skontaktują się Państwo ze mną bez względu na wynik rekrutacji?

    Każdą aplikację analizujemy indywidualnie i dokładnie zapoznajemy się ze wszystkimi CV, które do nas napływają.  Jednak ze względu na dużą ilość prowadzonych obecnie rekrutacji kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Wszystkie osoby zaproszone na rozmowę, otrzymują informację o wyniku rekrutacji.

    Powrót »