Jesteś tutaj

Skanska in Poland

Tutaj znajdziesz naszą aktualną ofertę, informacje o firmie oraz oferty pracy.

Ta strona jest również dostępna w języku:

Zamknij
Skanska in Poland
    Go to start page

    Skanska Superbrand!

    Skanska została uznana za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku i otrzymała tytuł Superbrands 2015/16 oraz Business Superbrands 2015/16. Tytuł Superbrands 2015/16 został przyznany w wyniku procesu certyfikacji składającego się z badania konsumenckiego, przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia oraz głosowania ekspertów Rady Marek. Natomiast tytuł Business Superbrands 2015/16 został przyznany w wyniku oceny menadżerów oraz dedykowanej Rady Marek.

    Celem Procesu Certyfikacji Superbrands jest wyłonienie najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku. Jest to jedno z szerzej zakrojonych konsumenckich badań rynku w Polsce, które pozwala poznać i zrozumieć układ sił w poszczególnych kategoriach. Czynniki, które brano pod uwagę przy ocenie to: jakość brandingu, pozycja rynkowa, jakość produktów/usług, jakość relacji B2B, innowacyjność oraz CSR.

    Na początkowej liście marek konsumenckich znajduje się ponad 2 300 marek w 110 kategoriach. Lista marek tworzona jest w oparciu o wyniki niezależnych badań rynku, przy użyciu baz i statystyk zawierających dane o sprzedaży oraz wielkości budżetów reklamowych przez zespół Superbrands przy współpracy z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia. Lista co roku weryfikowana jest w pilotażowym badaniu konsumenckim.

    Marki wyłonione przez konsumentów trafiają do oceny Rady Marek Superbrands. Eksperci dokonują oceny wizerunkowej siły marki na rynku polskim. Ocena dokonywana jest na skali 0-100. Końcowy indeks powstaje poprzez wyliczenie sumy średniej z ocen ekspertów, po odrzuceniu dwóch skrajnych ocen, oraz średniej z oceny konsumentów. Tytuł Superbrands otrzymują marki, który uzyskały indeks wyższy niż 140 (nie więcej niż 10 marek w danej kategorii). Wyłonienie najsilniejszych marek konsumenckich i biznesowych na polskim rynku jest finalnym efektem Procesu Certyfikacji Superbrands.

    Międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd. powstała w 1994 roku w Wielkiej Brytanii. Obecnie działa już w 87 krajach i od ponad 20 lat wyłania i nagradza najsilniejsze marki funkcjonujące na lokalnych rynkach. Badanie Superbrands to jedno z szerzej zakrojonych konsumenckich badań siły i wizerunku marki w Polsce. Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia, na zlecenie Superbrands, co roku przeprowadza niezależne badania rynku metodą CAWI na próbie ponad 15 000 respondentów, a otrzymane wyniki waży do struktury populacji.