Jesteś tutaj

Skanska in Poland

Tutaj znajdziesz naszą aktualną ofertę, informacje o firmie oraz oferty pracy.

Ta strona jest również dostępna w języku:

Zamknij
Skanska in Poland
    Go to start page

    Proces rekrutacji

    Zobacz jak wygląda proces rekrutacji do naszej firmy!

    Krok 1 – należy do Ciebie!

    Znajdź na stronie Oferty pracy interesujące Cię ogłoszenie oraz aplikuj online.
    Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony Jak aplikować, gdzie znajdziesz kilka wskazówek odnośnie prawidłowego założenia profilu kandydata oraz wypełnienia kwestionariusza.

    Krok 2 – pierwsza rozmowa rekrutacyjna

    Po dokonaniu selekcji nadesłanych CV, na pierwszą rozmowę zapraszamy wybranych kandydatów. Rozmowa prowadzona jest przez osobę z działu Zasobów Ludzkich. Podczas rozmowy chcemy Cię bliżej poznać i zbadać Twoje predyspozycje i umiejętności niezbędne do pracy na danym stanowisku.
    Zapraszamy do zapoznania się ze wskazówkami odnośnie rozmowy kwalifikacyjnej, które możesz znaleźć tutaj.

    Krok 3 – druga rozmowa rekrutacyjna

    Jest to spotkanie z menedżerem biznesowym. Rozmowa ta ma na celu weryfikację doświadczenia zawodowego oraz kompetencji do pracy na wybranym przez Ciebie stanowisku.

    Krok 4 – Witamy w Skanska!

    Wszyscy nowi pracownicy biorą udział w specjalnie dla nich przygotowanym programie adaptacyjnym START. Dowiedz się także więcej o programach szkoleniowych, które oferujemy naszym pracownikom, znajdziesz je tutaj.


    Uwaga!!!
    Skanska odebrała szereg zapytań od osób, które odpowiedziały na zamieszczone w Internecie, prawdziwe w ich przekonaniu oferty zatrudnienia od Skanska. Były to oferty fałszywe!!! Chcesz dowiedzieć się więcej? Przeczytaj tutaj!