Jesteś tutaj

Skanska in Poland

Tutaj znajdziesz naszą aktualną ofertę, informacje o firmie oraz oferty pracy.

Ta strona jest również dostępna w języku:

Zamknij
Skanska in Poland
    Go to start page

    Jak sprawdzić pracodawcę

    Zanim przyjmiesz ofertę pracy sprawdź, czy firma, z którą chcesz się związać, jest godna zaufania.

    Proces rekrutacyjny polega na sprawdzaniu kandydatów, ich wiedzy, umiejętności i kompetencji w odniesieniu do potrzeby firmy.  Jednak także pracownik może szukać informacji o potencjalnym pracodawcy. Jak szukać wiarygodnych informacji o pracodawcy?

    1. Wejdź na stronę www firmy
      Przeczytaj o jej historii i zasadach funkcjonowania 
      Zobacz jak wygląda struktura organizacyjna i możliwości Twojego rozwoju zawodowego. Sprawdź czy odpowiada Ci w jaki sposób firma pisze o sobie, swoich klientach i pracownikach.
    2. Informacje prawne
      Zobacz KRS firmy, sprawdź kto jest w jej zarządzie i radzie nadzorczej. Możesz sprawdzić też wysokość kapitału zakładowego i typ działalności, jaki prowadzi.
    3. Odwiedź profile firm w mediach społecznościowych
      Sprawdź co firma pisze o sobie - odwiedź jej wizytówkę na portalu pracy,na którym znajdują się jej ogłoszenia, odwiedź jej profile w mediach społecznościowych, takich jak: Facebook, You Tube, Twitter, Instagram. 
    4. Sprawdź rankingi pracodawców
      Zobacz, czy firma znajduje się w rankingach najlepszych pracodawców, i na której pozycji. Zobacz, jakie nagrody branżowe otrzymała i jaką pozycję zajmuje w rankingach branżowych.
    5. Opinie i komentarze na rynku pracy
      Jeżeli znasz byłych lub obecnych pracowników firmy, zapytaj ich jak oceniają swojego pracodawcę. Poszukaj informacji w internecie na temat firmy - aktualności o firmie i artykułów o realizowanych przez nią projektach. Sprawdź co piszą o firmie jej pracownicy - najlepszym źródłem opinii o pracodawcy jest portal Goldenline.
    6. Informacje branżowe
      Dowiedz się, co o firmie sądzą znajomi pracujący w danej branży. Jeśli zmieniasz branżę, dowiedz się więcej o obszarze działania, który Cię interesuje, perspektywach branży.
    7. Zobacz kim są pracownicy firmy
      Sprawdź profile pracowników na portalach społecznościowych -  stąd dowiesz się o ich ścieżce kariery i możliwościach rozwoju jakie daje firma. Zobaczysz ile czasu zajmowali określone stanowiska.

    Opisane informacje dobrze jest zebrać przed podjęciem decyzji o rozpoczęciu pracy. Warto jednak poszukać ich jeszcze przed rozmową rekrutacyjną, bo pozwolą lepiej się do niej przygotować i zadać rekruterowi lub przyszłemu przełożonemu odpowiednie pytania.