Skanska w Polsce
c

Złote Szpalty dla aplikacji Holm House

Press release 12.06.2017 08:00 CET

Jeden ruch palcem i z kuchni przenosimy się do sypialni. Kolejny – jesteśmy na zewnątrz budynku i patrzymy na światło słoneczne wpadające przez okno. Mija chwila, a na osiedlu zapada zmrok i rozświetlają je okoliczne latarnie. Innowacyjna aplikacja stworzona na potrzeby prezentowania klientom Holm House, warszawskiego osiedla w trakcie budowy, zdobyła właśnie Złotą Szpaltę Roku 2017.

fot. Skanska

Deweloperzy coraz częściej uciekają od prezentowania mieszkań w formie tradycyjnych makiet czy wizualizacji. Poszukują rozwiązań, które pozwalają klientom poczuć się, jakby byli w swoim własnym M. Wśród rozwiązań używane są m.in. stoły multimedialne. Aplikacja stworzona dla Holm House, najnowszej inwestycji mieszkaniowej Skanska Residential Development Poland, odpowiada na te potrzeby. Już na etapie budowy osiedla pozwala klientom wyobrazić sobie, jak będzie wyglądało ich przyszłe mieszkanie, zabierając oglądających na wirtualny spacer. Aplikacja nie jest nowością dla Skanska Residential Development Poland. Po raz pierwszy klienci mieli możliwość wirtualnego spacerowania po inwestycji Jaśminowy Mokotów.

- Skanska jest przykładem firmy, która decyduje się jako pierwsza testować i wdrażać pionierskie rozwiązania technologiczne wpisując się tym samym do wyjątkowego grona firm, które wyznaczają trendy i krok po kroku zmieniają oblicze rynku Real Estate. „Early adopters” czy też marketingowi Kolumbowie odważnie zdobywają nowe lądy Wirtualnej Rzeczywistości, czy tworzą mapy cyfryzacji procesu sprzedaży powierzchni biurowych i mieszkaniowych. Cieszymy się wspólną nagrodą i kolejnym sukcesem. A przecież to wszystko to dopiero #początek! – opowiada Andrzej Horoch, CEO i CCO w Workroom Group, firmy współtworzącej aplikację.    

Dzięki współpracy Workroom Group i Skanska Residential Development Poland aplikacja Holm House zdobyła złotą statuetkę w konkursie Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku! Złotą Szpaltę przyznano w kategorii Content Marketing – nieruchomości. Jury konkursu doceniło produkt za wyróżniające się rozwiązanie na rynku nieruchomości, użyteczne zastosowanie nowych technologii i zwiększenie komfortu klientów w momencie podejmowania decyzji zakupowej.

- Skanska, jako lider w zakresie innowacyjnych rozwiązań podąża za trendami zakupowymi oraz odpowiada na potrzeby wymagającego klienta. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Workroom, z uwagi na bogate doświadczenie tej firmy w dziedzinie nowoczesnych technologii i unikalne podejście do klienta. Tak powstała ta nietypowa forma makiety – nowoczesna aplikacja, najpierw dla osiedla Jaśminowy Mokotów, a następnie dla Holm House – mówi Agnieszka Piejak, koordynator ds. marketingu w Skanska Residential Development Poland.

Konkurs Szpalty Roku organizuje Stowarzyszenie Content Marketing Polska. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych.  Najlepsze z nich są nagradzane i promowane. Pełna lista finalistów i nagrodzone projekty zostały opublikowane na stronie www.szpaltyroku.pl.

Pobierz

Kontakty

Skontaktuj się z: Anna Strożek, Koordynator ds. Komunikacji