Oferujemy kompleksowe roboty torowe i okołotorowe:
- wymiana nawierzchni wraz z budową torów, układów odwodnienia i warstwy ochronnej,
- modernizacja przejazdów,
- przebudowa przepustów, sieci trakcyjnych,
- zabudowa rozjazdów,
- budowa peronów, tuneli.
Zmodernizowaliśmy stacje kolejowe na liniach E-20, LK nr 8 i LK nr 25. Dzięki doświadczonej kadrze realizujemy liczne inwestycje pod nadzorem konserwatora zabytków, np. stacja kolejowa Wrocław Leśnica.
Nowoczesne technologie
Stawiamy na nowoczesne technologie innowacyjne rozwiązania. Stosujemy m.in. szyny pływające i maty wibracyjne. Jako pierwsi w Polsce, budując infrastrukturę tramwajową zastosowaliśmy tzw. wylewkę na mokro. Natomiast przy konstrukcji mostu kolejowego w Zembrzycach i Dąbrówce postawiliśmy na unikalne w Polsce rozwiązanie technologiczne - łuki żelbetowe z podwieszonym do nich żelbetowym korytem balastowym.
Już od etapu planowania, poprzez realizację, aż do użytkowania wykorzystujemy proces inteligentnego zarządzania informacją w trakcie cyklu życia obiektu (BIM). Innowacyjne rozwiązania pozwalają płynnie zaplanować harmonogram prac oraz identyfikować ryzyka, które mogą wystąpić na etapie budowy. Dzięki nim możliwe jest skrócenie czasu realizacji, a także zmniejszenie ilości potencjalnych kolizji z inną infrastrukturą sieciową. Terminowa realizacja inwestycji przy zachowaniu najwyższej jakości oraz optymalnego czasu zamknięć torów są dla nas kluczowe.