c

Ul. Nowolazurowa w Warszawie

  • Ul. Nowolazurowa w Warszawie
  • Ul. Nowolazurowa w Warszawie
  • Ul. Nowolazurowa w Warszawie
  • Ul. Nowolazurowa w Warszawie
  • Ul. Nowolazurowa w Warszawie
  • Ul. Nowolazurowa w Warszawie
  • Ul. Nowolazurowa w Warszawie
  • Ul. Nowolazurowa w Warszawie
  • Ul. Nowolazurowa w Warszawie
  • Ul. Nowolazurowa w Warszawie
  • Ul. Nowolazurowa w Warszawie
  • Ul. Nowolazurowa w Warszawie
  • Ul. Nowolazurowa w Warszawie
  • Ul. Nowolazurowa w Warszawie
  • Ul. Nowolazurowa w Warszawie
  • Ul. Nowolazurowa w Warszawie
  • Ul. Nowolazurowa w Warszawie
  • Ul. Nowolazurowa w Warszawie
  • Ul. Nowolazurowa w Warszawie
  • Ul. Nowolazurowa w Warszawie
  • Ul. Nowolazurowa w Warszawie
  • Ul. Nowolazurowa w Warszawie

Jesteśmy wykonawcą drugiego odcinka ul. Nowolazurowej w Warszawie. Oddana do użytku w 2015 r. nowa droga zwiększyła komfort oraz bezpieczeństwo podróżujących, a także dała nowe możliwości rowerzystom.

Kierowcy zyskali ponad kilometr nowej drogi, rondo oraz 2 wiadukty, które usprawniają ruch na tym odcinku. Cykliści mogą zaś komfortowo korzystać z 2 km nowych ścieżek rowerowych. W ramach inwestycji nasadziliśmy zieleń na powierzchni 16 000 m kw. – to 122 drzewa gatunków, takich jak jesion, róża, klon, brzoza, świerk, dereń biały i 250 krzewów (róże).

Drugi odcinek objął blisko 0,5-kilometrowy fragment od ul. Ks. Juliana Chrościckiego do ul. Połczyńskiej. W ramach zadania przebudowaliśmy również 0,6-kilometrowy odcinek drogi w ciągu ul. Połczyńskiej, wybudowaliśmy rondo na skrzyżowaniu ulic Nowolazurowej z Połczyńską oraz dwa niezależne wiadukty drogowe nad terenami PKP. Wiadukty połączyły dwie dzielnice Warszawy - Włochy oraz Bemowo.

Oddany do użytku drugi odcinek ul. Nowolazurowej to łącznie blisko 17 500 ton wbudowanej MMA (mieszanki mineralno-asfaltowej) i 1 964 tony konstrukcji.
Podczas realizacji projektu korzystaliśmy z maszyn wyposażonych w system sterowania 3D pracujący na modelu przestrzennym (to model trójwymiarowy, umieszczony w przestrzennym układzie współrzędnych X,Y,Z ). Przy użyciu tych maszyn wykonaliśmy roboty ziemne i warstwy konstrukcyjne pod jezdnią. Dzięki tej technologii prace zrealizowaliśmy szybciej oraz z dużą precyzją.

To nasz kolejny kontrakt związany z budową ul. Nowolazurowej. W 2013 r. zakończyliśmy budowę pierwszego odcinka o długości ok. 2,6 km.

Czego szukasz?

Pasujące

Projekty globalne