W ciągu 10 miesięcy całkowitą przebudowę przeszła jedna z głównych ulic Wrocławia - ul. Curie-Skłodowskiej. Nowe oblicze zyskał odcinek od Norwida do mostu Zwierzynieckiego.
W ramach inwestycji Skanska wykonała 2 jezdnie z dwoma pasami ruchu w każdą stronę, półkilometrowy odcinek torowiska tramwajowego, nowe przystanki, a także 2 sygnalizacje świetlne. Powstały nowe ścieżki rowerowe i 3,1 tys. m kw. chodników.
Torowisko tramwajowe z matami antywibracyjnymi
- Innowacyjną konstrukcję torowiska Skanska wykonała w technologii ERS-M. Podstawowym jej elementem są izolacyjne profile przyszynowe z kompozytów poliuretanowych zawierających regeneraty kauczukowe oraz profile podszynowe z poliuretanu. System redukuje drgania, a dzięki zakryciu powierzchni bocznej szyny ogranicza hałas. Dodatkowo pod konstrukcją betonową torowiska ułożona została mata antywibracyjna z granulatu gumowego, która w jeszcze większym stopniu zmniejsza drgania powodowane przez przejeżdżające tramwaje. Dzięki temu mieszkańcy pobliskich budynków nie odczuwają „tramwajowego” ruchu.