
Łączna powierzchnia najmu Green Day to 15 930 m kw., w tym 14 500 m kw. powierzchni biurowej, którą w całości wynajęło Credit Suisse Center of Excellence. Na powierzchni usługowo-handlowej HDS Polska prowadzić będzie kantynę Chief’s, kawiarnię So! Coffee i sklep z artykułami pierwszej potrzeby 1 minute. W tej chwili w budynku finalizowane są prace wykończeniowe na wynajętych powierzchniach.
Green Day to trzeci projekt biurowy Skanska Property Poland we Wrocławiu – w ostatnich latach firma oddała tu już do użytku Grunwaldzki Center przy rondzie Reagana (sprzedany funduszowi RREEF) oraz dwa budynki Green Towers przy ul. Strzegomskiej (sprzedane PZU). W tej chwili trwa budowa biurowca Dominikański o powierzchni najmu ok. 40 000 m kw., w którym pierwszym najemcą została firma Deloitte.
„Green Day to duży sukces biznesowy – całą powierzchnię biurową wynajęliśmy Credit Suisse i sprzedaliśmy budynek funduszowi inwestycyjnemu na 5 miesięcy przed ukończeniem budowy” – powiedziała Katarzyna Zawodna, prezes Skanska Property Poland. „Wrocław wyrasta na liczący się rynek inwestycyjny w sektorze nieruchomości i sądzę, że projekty Skanska mają w tym swój udział. Bardzo nas to cieszy, bo patrzymy na Wrocław pod kątem kolejnych projektów deweloperskich” – dodała Katarzyna Zawodna.
Green Day został zaprojektowany w taki sposób, aby zapewniał komfortowe i przyjazne dla zdrowia warunki do pracy. Łatwo do niego dojechać autobusem i tramwajem. Dla zwolenników dwóch kółek przewidziano stojaki na ponad 100 rowerów, a także przebieralnie z prysznicami. Elewacja jest pomyślana tak, by w większości miejsc stałej pracy było naturalne światło dzienne. Nowoczesne systemy dbają o optymalną temperaturę i wilgotność powietrza, a w salach konferencyjnych i kuchniach monitoruje się również poziom dwutlenku węgla. Zastosowane materiały wykończeniowe, takie jak farby, kleje, podłogi – są wolne od lotnych związków organicznych. Budynek ma już precertyfikację w systemie środowiskowym LEED na poziomie Gold i obecnie jest w trakcie finalnej certyfikacji.