Skanska w Polsce
c

Trasa Sucharskiego - zadanie II

Informacje dodatkowe

Technologie wzmocnienia podłoża

Podczas realizacji inwestycji w ramach wzmocnienia podłoża zastosowaliśmy 6 technologii:

  • przypowierzchniową wymianę gruntów (do głębokości ok. 3,5 m) w ilości ok. 120 tys. m sześć.
  • przemieszczeniowe kolumny betonowe
  • kolumny cementowo-żwirowe
  • wzmocnienie podłoża metodą mikrowybuchów
  • wzmocnienie podłoża metodą DR
  • materace złożone z geosyntetyków i warstw kruszywa na powierzchni ok. 150 tys. m kw.

Projekt w liczbach (powierzchnia, kubatura, długość etc.)

  • długość trasy: ok. 2 700 m
  • przekrój trasy: 2x2 (dwie jezdnie z dwoma pasami ruchu)
  • szerokość pasa drogowego: ok. 40 m
  • prędkość projektowa Vp=60 km/h, prędkość miarodajna Vm=70 km/h
  • obciążenie ruchem 115 kN/oś, kategoria ruchu KR5
  • powierzchnia drogi głównej: 51 333 m kw.
  • powierzchnia dróg serwisowych: 1 458 m kw.
  • powierzchnia łącznic: 9 447 m kw.
  • nasypy: 281 418 m sześc.
  • mieszanka mineralno-asfaltowa: 27 221 m sześć.
  • liczba wiaduktów: 4
  • sumaryczna długość wiaduktów: ok.700 m
  • długość odcinków ekranów akustycznych: 240 m
  • przebudowa istniejących rowów melioracyjnych: ok. 1 536 m
  • budowa nowych rowów melioracyjnych: ok.1 000 m

Czego szukasz?

Pasujące

loading