c

Skanska Customer Care

Podpisanie umowy najmu to dla nas ważny moment, ale traktujemy go jak część procesu. Nasz dedykowany zespół od samego początku słucha potrzeb naszych klientów oraz służy wsparciem w trakcie przygotowania i przekazania powierzchni najemcy, a także po jej przekazaniu. Zapewniamy komfort na wszystkich etapach współpracy z naszymi najemcami.

Na bazie naszych doświadczeń we współpracy z klientami, opracowaliśmy specjalny program Skanska Customer Care. W jego ramach regionalni koordynatorzy ds. zarządzania wartością budynków (skrótowo: RAC, ang. Regional Asset Coordinator) współpracują z najemcami, którzy podpisali umowy najmu, planują proces zmiany lokalizacji, a później wprowadzają się do swoich nowych biur. Koordynatorzy wspierają najemców w znacznie szerszym zakresie niż jest to na rynku praktykowane. Są jedynym kontaktem dla klientów we wszystkich kwestiach dotyczących nowego biura i tym samym są naturalnym łącznikiem pomiędzy wykonawcą a przyszłymi najemcami naszych biur. 

Czym dokładnie zajmuje się RAC w Skanska Property Poland?

Przede wszystkim wspiera najemców po podpisaniu umowy najmu, odgrywając istotną rolę w procesie przygotowania i przekazania powierzchni najmu. RAC pozostaje w stałym kontakcie z zarządcą budynku oraz project managerem odpowiedzialnym za proces budowy i wykończenia biurowca. Wspólnie z nimi weryfikuje, czy realizacja prac wykończeniowych na powierzchniach najemców dokładnie odpowiada uzgodnieniom i pośredniczy w komunikacji z najemcą w tym zakresie. Koordynuje też wprowadzanie zmian najemców do projektów wykonawczych ----a zdarza się to dość często i wtedy Skanska jako deweloper wykazując swoją elastyczność i zrozumienie klienta, stara się w miarę możliwości uwzględniać te zmiany. To właśnie RAC przygotowuje dokumentację potrzebną w procesie przekazania powierzchni i bierze w nim czynny udział.Bullet list:

 

Ostatnia aktualizacja: 2017-09-12