Chociaż przewidujemy, że wpływ na użytkownika i naszą codzienną współpracę będzie ograniczony, wdrożenie nowego systemu będzie wymagało kilku zmian, które będą miały wpływ na użytkownika
Jak możesz nam pomóc w płynnym przejściu?
Prosimy o przesłanie wszystkich faktur za roboty, dostawy i usługi, które zostały zakończone do końca lutego (i po uzgodnieniu z osobami kontaktowymi w Skanska), za roboty/dostawy/usługi, które będą realizowane w marcu, nie później niż do 6 marca 2025 r. |
Po tym terminie rozpocznie się migracja do nowego systemu. Dzięki wcześniejszemu zgłoszeniu pomożesz nam uniknąć trudności w przejściu na nowy system.
Będziemy mogli ponownie przetwarzać faktury, transakcje finansowe i inne transakcje systemowe po uruchomieniu nowego systemu Oracle ERP (w tygodniu rozpoczynającym się od 14 kwietnia 2025 r.). W okresie przejściowym zapewnimy wszystkie nasze zobowiązania finansowe.
Chociaż przewidujemy, że wpływ na Ciebie i naszą codzienną współpracę będzie ograniczony, wdrożenie nowego systemu będzie wymagało pewnych zmian i chcielibyśmy poinformować Cię o nich z wyprzedzeniem, aby zarządzać okresem przejściowym, a następnie naszą codzienną współpracą:
Jakie zmiany będą miały na Ciebie wpływ?
1 |
Numer umowy / zamówienia Wszystkie zamówienia i umowy zakupu mają "numer systemowy", który musi być umieszczony na wszystkich fakturach . Jest to kluczowy warunek umożliwiający nam terminowe przetwarzanie faktur. "Numer systemowy" jest dostarczany przez osobę kontaktową w Skanska. |
2 |
Jeden plik PDF W przypadku wysyłania załączników, muszą one być zawarte w jednym pliku PDF z fakturą. W przeciwnym razie system ich nie zaakceptuje, co doprowadzi do opóźnień w przetwarzaniu faktur. Adres e-mail Skanska do wysyłania/skanowania faktur pozostaje bez zmian. |
3 |
Aktualność danych Prosimy o poinformowanie nas, jeśli jakiekolwiek dane firmy uległy zmianie (np. adres), abyśmy mieli aktualne dane w naszym nowym systemie. |
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt bezpośrednio z osobą kontaktową w Skanska.